Brev:
Torskelevertran
1. september 2011
Alder:
11 mdr.
Torskelevertran
Kære Helen
Fra hvilken alder anbefales torskelevertran til baby?
Min datter elsker torskelever, og nu hvor vinteren går i møde har vi talt om, at hun da også kunne få flydende torskelevertran hver dag i forsøget på at styrke hendes immumforsvar.
Hilsen